2012年5月10日 星期四

廣告攻防戰

有留意開廣告既人,有時可能都會有咁既感覺 "個廣告咁有骨既!?" 

冇錯,而家越黎越多既廣告都以攻擊行業對手為目的,將對手既廣告講成有 "誤導觀眾" 之嫌,再加以精警對白,令觀眾上腦,再加上自家闡釋,洗清觀眾mindset.

近期串爆惠氏的雅培廣告最為廣泛討論:
雅培便便係好基本既事 VS  氏BB便便暢通)


而2010年,屈臣氏亦開始以打格仔方式擺明串Bonaqua:
(Watsons 明串 Bonaqua mineral water 冇煲過)


物流界都不遑多讓,FedEx串DHL:
(託運冇需驚險情節,串DHL較早前的廣告i.e.在warehouse有carton box 倒塌)


其實一支好廣告冇需要去踩人地,可能客戶同agency會好興奮因為行家們一定議論紛紛,但又有幾多corporate或consumer會因為咁而改變 brand perception呢?這個不得而知。但本人怎也看不出這低俗既技倆會引起buying decision既改變。


值得一讚既係Bonaqua冇再反擊Watsons,而以可扭埋個樽+環保概念轉移視線,并引起貪新鮮貪玩既香港人興趣,這趟擋得漂亮。

沒有留言:

張貼留言